Часті запитання
У скількох країнах діє програма Fur Free Retailer?
Ця програма діє у 24 країнах, але ними не обмежується - ми запрошуємо приєднатися до неї компанії зі всього світу.
Як ви гарантуєте те, що компанія справді не використовує хутро?
Щоб приєднатися до нашої програми, компанії підписують зобовʼязання не використовувати хутро у своїй продукції. Якщо компанія (навмисно чи ні) починає знову продавати товари, виготовлені з використанням хутра, ми звʼязуємось з ними і видаляємо їх з нашого списку. Вони можуть знову бути доданими до списку тільки за умови, що припинять використання хутра.
Хто може взяти участь у програмі?
Приєднатись може будь-яка компанія, яка займається продажем одягу та текстильних виробів. Окрім роботи з роздрібними торговцями, програма Fur Free Retailer також співпрацює із свідомими дизайнерами, знаменитостями, журналами та іншими лідерами галузі, які допомагають просувати етичну моду, відмовляючись від використання чи рекламування хутра.
Як моїй компанії приєднатися до програми?
Щоб приєднатися до нашої програми, потрібно взяти на себе зобов’язання в письмовій формі не торгувати жодними хутряними виробами. Витрати чи збори відсутні. Будь ласка, залиште нам свої дані на нашій контактній сторінці, і з вами зв’яжеться контактна особа Fur Free Retailer, яка керує програмою у вашій країні.
Що означає відмовитись від хутра?
Відмовитись від хутра - означає не продавати та не рекламувати будь-які товари, що містять справжнє хутро тварин. Згідно з визначенням нашої програми, хутро походить від тварин, в основному вирощених для виробництва хутра.
Що ви розумієте під хутром?
Згідно з визначенням нашої програми, хутро означає будь-яку шкіру тварин або її частину з шерстю або хутряними волокнами, прикріпленими до них, або в сирому, або в переробленому стані, або шкіру будь-якої тварини, вбитої заради її хутра. Поняття "тварина" включає, у тому числі, норку, лисицю, кролика, каракуль ягня та єнота. Поняття "хутро" не включає: 1) таку шкіру, яка є або повинна бути перетворена на шкіру, або яка в процесі обробки видалена або повинна мати повністю видалену шерсть, руно або хутряні волокна; 2) обрізані матеріали, стрижені або зчесані з тварин, наприклад, фліс, дублянка або зістрижена шерсть; 3) шкіра або шерсть, прикріплені до шкіри, які зазвичай використовуються як шкіра, наприклад коров’яча шкіра з шерстю; або 4) синтетичні матеріали, які виглядають як хутро.
Чому компанія займається тільки хутром і не включає інші матеріали тваринного походження?
Програма Fur Free Retailer зосереджена виключно на використанні хутра роздрібними торговцями. Згідно з визначенням
нашої програми, хутро походить від тварин, в основному вирощених для виробництва хутра.
Ангора не включена до програми, оскільки вона визначена як шерсть, і як така вона не вважається «хутром». Однак
кілька розслідувань показали, що жорстокість по відношенню до тварин має місце в цьому бізнесі, тому ми також
рекомендуємо утримуватися від використання ангори.
Дублянки, коров’яча шкіра, шкіра ягнят вважаються побічними продуктами харчової промисловості і тому не
визнаються як «хутро» згідно з визначенням програми Fur Free Retailer.
Однак єдиний спосіб бути впевненим, що жодна з тварин не постраждала через моду - це купувати та продавати
продукцію, в якій не використовуються матеріали тваринного походження. Що стосується продукції моди, ланцюги
поставок складні, і рідко можна виявити та відслідкувати джерело матеріалу до його витоків, не кажучи вже про
гарантії щодо стандартів добробуту тварин.
Чому хутро шкідливе для навколишнього середовища?
Хутряна промисловість прагне просувати хутро як ніби-то екологічний продукт, але насправді виробництво хутра є
високотоксичним та енергозатратним процесом. Кілька комітетів європейських стандартів реклами визнали, що
рекламні ствердження про те, що хутро є екологічно чистим, "є помилковими та оманливими".
На хутряних фермах розведення тварин заради їх хутра є неефективним і марнотратним. Крім того, стічні відходи
тисяч тварин, зосереджених на хутряних фермах, забруднює ґрунт та водні шляхи.
Після зняття тваринної шкіри її обробляють канцерогенними хімічними речовинами в процесі дублення і можуть
фарбувати або відбілювати за допомогою додаткових токсичних сполук. Міжнародні дослідження показали, що більшість
хутра містить токсини, що становлять серйозний ризик для здоров’я для споживача.
І в дикій природі вбивство та поранення зникаючих або тих, що знаходяться під загрозою зникнення, видів
сталевими пастками є екологічною катастрофою.
Підсумовуючи, хутро можна називати будь-яким, але в жодному разі не екологічним продуктом.
Чи штучне хутро є таким же шкідливим для навколишнього середовища, як і справжнє?
Жоден матеріал не має нульового впливу на навколишнє середовище - це ж стосується штучного хутра (як і вовна,
бавовна та будь-який інший матеріал). З тим, що більше брендів відмовляються від використання хутра та все більше
міст та країн, які забороняють продаж та імпорт хутра, є велика можливість для інновацій, а вплив альтернативних
тканин на навколишнє середовище - одне завдання, яке повинні вирішити виробники.
Крім того, інновації не зупиняються на штучному хутрі. Генеральний директор Gucci, Марко Бізаррі, сказав:
"Творчість може стрибати в різних напрямках, щоб не використовувати хутро", це можуть бути тканинні інновації
або біофабрикати, де справжню шкіру та хутро можна вирощувати в лабораторіях без жорстокості до тваринами або
впливу на навколишнє середовище.
Сьогодні споживач дбає про інновації та соціальну відповідальність, а архаїчні практики торгівлі хутром не мають обох.
У вас є питання, відповідь на яке ви тут не знайшли? Запитайте наc і ми постараємось відповісти вам якнайшвидше!
Хочете приєднатись до нас?
Ви б хотіли зробити вашу компанію вільною від хутра? Приєднуйтесь до нашої програми!